Spre far

 

privesc în depărtare
spre far
– cu ochii îmi fac drum printre raze –
am sufletul plin de turcoaze
și vise-n
..al meu buzunar

pășesc încet
pe cărare
– un  pas e puțin și e mult –
doar valurile vreau să le ascult
și-aș vrea să-mi las viața
..să zboare

 

și farul acela cuminte
să-mi fie părinte si cer
să povestim lucruri sfinte
de aripi
..și de eter

un pescăruș taie zarea
privesc îndelung
…și ascult
cum moale toarce și marea

– doar farul veghează ocult…

lighthouse

lighthouse

 

 

 

 

3 gânduri despre „Spre far

    • Mulțumeeesc, …daaar, nici vorbă de „voit” și ..sub nici o formă „sistematic” 🙂

      Eventual ale mele cuvinte și imagini s-au ales natural ..curgând pe firul gândurilor mele,… iar versul a intrat și el cumva în dans,/ …simțit balans,/ …cu mult soare/ cer și mare/ …iubit azuriu zglobiu/ …stropi din suflet să descriu …

      Deeeci, ..”s-avem senin” ! 🙂

      Apreciat de 2 persoane

Comentariile nu sunt permise.