Note the quote…

 

“And now here is my secret, a very simple secret: It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.”
Antoine de Saint-Exupéry, The Little Prince

 

3 gânduri despre „Note the quote…

    • Sunt calde …moșteniri de anul trecut, ..dragă „gânduri ..doar.. de primăvară”?! 🙂
      Am ales de prin folder-ele mele cu ..comori de imagini câteva ..ochioase și vii …ca să rezoneze cumva cât mai apropiat cu citatul …notat, …dincolo de ochi și văz, …spre inimă și lumină … hi hi hi
      O primăvară plină de gânduri ..diafane și luminoase, …c-acuș dau peste noi cireșele, stai să vezi… 🙂 Ca să nu mai zic de …mirificile căpșuni…

      Apreciat de 1 persoană

      • Ehei, abia aștept căpșunii și cireșele autohtone… yum yum :))
        Păi da, ”gânduri de primăvară”, pentru că m-am născut primăvara și abia primăvara asta mi-am început blogul… Voi vedea eu ce fac când vine vara 🙂 Dacă va fi caniculă, sigur voi fi nostalgică după răcoarea primăverii, că nu suport căldura! :))

        Apreciat de 1 persoană

Comentariile nu sunt permise.