Cum stă Treaba?..

 

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Mă iau la trântă cu soarele și Mă întrec cu izvoarele

Mă ascund după lună

suflu vânt și furtună

 

în ochi Îmi tremură stelele, în păr Îmi flutură ielele

ploaia-Mi picură-n vine

în inimă am ceruri senine

 

mai stau de vorbă cu marea și dulce sfetnic Mi-e zarea

frate Îmi e curcubeul

suflet de zeu, scarabeul

 

iarba Mi-e verde ștergar, duhovnic, bătrânul arțar

lacrimi de rouă-Mi sunt zorile

surâsuri de mai, toate florile

 

mai merg și la braț cu castanul și Mă-mbrățișez cu platanul

Mă joc cu lumina pe chipuri

Mă cert cu trecătoare  anotimpuri

 

nisipul Îmi picură clipele, iar briza Îmi mângâie-aripile

valul Îmi spală suspinele

gându-Mi atinge colinele

 

3 gânduri despre „Cum stă Treaba?..

    • Mersi frumos, și bine ai (re)venit!
      ..și treaba e ..că frumos e ca treb’șoara să nu „stea”. E bine să tot meargă, nu? ..hi hi
      Și uite cum „a sta” și „a merge” devin brusc și dintr-o dată oarecum ..sinonime. Drăguț tare!
      Iar cu ..Treaba e altă poveste…, care chiar nu stă niciodată. 😉

      Apreciat de 1 persoană

Comentariile nu sunt permise.