La foarte ..superlativ

 

Această prezentare necesită JavaScript.

mi-e foarte …de tine – mi-e foarte ..de toate –
spun foarte ..din mine, cu gând foarte …frate

mi-e foarte albastru și mi-e foarte satin
și-mi dau foarte seama că e foarte …festin
ard foarte soare, pășesc foarte dans
și pun foarte totul în foarte …balans

zvâcnesc foarte pasăre, cresc foarte copil
râvnesc foarte patimă și vorbesc foarte tril
privesc foarte inimă și aștept foarte dor
glumesc foarte spirit și muncesc foarte spor

plutesc foarte aer, resimt foarte pământ
doresc foarte suflet să fiu foarte …sunt
și cânt foarte cântec și joc foarte joc
zâmbind foarte zâmbet, arzând foarte foc…

zbor foarte aripă și mă plimb foarte vânt
pătrund foarte apă, cred foarte cuvânt
mă-ntind foarte iarbă și respir foarte brad
sclipesc foarte stea și lucesc foarte jad

uit foarte boare și iert foarte zor,
iubesc foarte floare, plâng foarte nor…
exist foarte fluture, mă-nalț foarte pom,
trăiesc foarte vis, mor foarte om…

sunt foarte mister și am foarte zare
aud foarte cer, văd foarte culoare

gândesc foarte spus și simt foarte mare…

foarte frumos

 

 

11 gânduri despre „La foarte ..superlativ

    • …Joculdecuvinte si Imagynasium au venit la pachet. La prima vizita pe blogul tau am remarcat pasiunea pentru rima, dar si pentru culoare. A fost mai intai intrebarea; ce ai alege intre poezie si fotografie!? Menirea acestei intrebari era de a stabili pe care domeniu sa „colaboram”. Mi-ai dat un raspuns foarte elaborat, in care m-ai convins ca nu le poti separa. Asa ca…

      Apreciat de 2 persoane

Comentariile nu sunt permise.