Cadouri …șugubețe

 

Îmi sunt foarte dragi garoafele. Roz, galbene, albe, roșii, portocalii, ..nu contează. Mi se par ..dantelă cu miros ușor de crud și proaspăt, cu tulpina și frunzele lor  de un verde argintiu, ..parcă mat dar și strălucitor în același timp. Daa, ..senina garoafă. Iar garofițele, ..o spumă de culoare mov-roz parcă țâșnind din ace de frunze și tulpinițe, ..care încotro.

Îmi mai place mie mult și să simt aerul curat de dimineață străbătut fin de raze de lumină. Plin de miros de răcoare ..și de cald. Miros de soare. Iar briza mării, cu adierea ei și senzația de departe picurată în toți porii sufletului, îmi este vraci, ..și dascăl  ..și duhovnic.

Iubesc cuvintele. De unde vin, cum au luat ființă,  și încotro se pot duce, cum pot ele crea și recrea  în continuare. Și vorbele. Vorbele bune, calde, ..nostime cu care unii oameni aleg uneori să se joace, să râdă și să glumească, .. să sprijine și să încurajeze, poate chiar fără să realizeze.  Să însuflețească.

Îmi plac mie multe, ..și mărunte, dacă nu chiar toate câte pot eu vedea, auzi, … simți sau gândi.

Dar se pare că ..cel mai și cel mai mult îmi place să fac cadouri. Ador să fac cadouri. Să le cumpăr, să le pregătesc, să ..le ofer. De orice fel. Și chiar oricui. De ce nu?

Și uite că Azurul din recuzita de vinerea asta mi-a ..susurat în timpane, așa la modul diafan, ..precum c-ar mirosi a zi numa’ bună de …“daruri” și “a dărui”, ..de cadouri și atenții. Așa, ca de-nceput de iunie, cu căpșuni, cireșe și trandafiri roz…

Cadouri jucăușe, cum altfel. Și asta doar de dragul de a ..încânta cu un ..mic ceva, pur și simplu drăguț, nu neapărat important și valoros dintr-un puct de vedere pur practic, material. Pur și simplu, un gest. Un gest care poate pune zâmbetul la locul lui de drept, în colțul ochilor lângă lumina caldă din privire. Toate însoțite și de pupicii aferenți și de wow-urile de rigoare…, cum altfel.

Deeci, dacă tot e ziua ..de cadouri, voi începe cu ceva pentru toți ..băieții familiei, cu mic, cu mare (dar nu numai, că-i cu de toate pentru toți pe-aici, oricum, nu?)…

 

dulce

voi continua cu fetele cochetele, mari iubitoare de pisici, motani și …orice alt animăluț mai mult sau mai puțin rătacit, …

 

jucăuș

adăugând ceva un pic mai ..feeric, de pe meleaguri de suflet de copil, pentru…

 

finețe

și încheind cu ceva poznaș și colorat, zburdând fără griji, ..răsărind din verdele grădinii când nici nu te-aștepți și împrăștiind culoare și candoare peste toți și toate,

 

veselie

pentru ai mei frați și surori ..cumva-și-aproape gemeni în ale wp-ului de zi cu zi… hi hi hi, ..fiecare cu propria simpatică ..țopăială, nu?

 

Sper să vă placă!…

Cu mult drag,

Nicole                                                         roz de iunie

 

10 gânduri despre „Cadouri …șugubețe

    • „Everybody,.. everybody, ..Everybody wants to be a cat!” 😀 Mi-a plăcut mult cel cu ..catband-ul și solista ..înfocată, Melanie Și cea ..ca din mozaic colorat!.. Doamne, ce minunate!..
      Iar Lucky o scumpete!.. Mersi pentru link-uri. Bis, ..s’il vous plait! 🙂

      Apreciază

Comentariile nu sunt permise.