De-ale lui ..Chiți (2)

 

Aducându-mi aminte de ..chițoșeniile celui mic al meu, nu pot să nu zâmbesc așa ca pentru sine, gândindu-mă cât de ..original putea fi, fără voia lui. Sau mai știi?

Oricum, mereu îmi vor rămâne mie proaspete în minte, ..și în vorbirea curentă,  multe din ..creațiile lui nemaipomenite. Nemaivăzute și nemaiauzite până atunci și de atunci încoace. Cel puțin de mine.

Deeci, ..să mai țopăim un pic?

 

Ne plimbam noi agale pe stradă și povesteam cum scumpul lui Iepurilă nu prea mai avea mustățile acasă de-atâta foială. Iar de colo, ..idee de Chiți :

„Să mergem la magazinul de iepurași să le luăm mustățile!”
„La magazinul de jucării vrei să spui, nu-i așa?” ..hop și mami.
„Nuu,.. să mergem la magazinul de ..mustăți.”

Întrebându-mă așa curios și galeș, după rugămințile mele de a pune întrebări dacă nu înțelege ceva foarte clar:  „Ce folosește ..la asta?”

Jucându-ne noi prin curte, fugărindu-ne tare: „Aleargă după mineee  …ca să te prind!”

Într-o seară, uitându-ne noi pe fereastră, zice mami: „Uite, e lună plină!”
Chiți, de colo, întreabă mirat: „Plină? …cu țe?”

Într-o zi, discutănd noi așa despre una, despre alta, mă întreabă foarte serios: „Mamiii, ce culoare au dușmanii.. ?”

Într-altă zi, pe când ne spălam noi doi pe mânuțe, veniți de la plimbare: „Mamii, săpunul se ..micește dacă te speli cu el?”

joacă ..de răsărit

 

Și încă ceva.. Ceva ce mi-a plăcut mie foarte foarte mult!..
Cu mult drag,

Mami

(am primit undă ..portocalie de la Chiți, deh.. prima zi de vacanță, deci pot da liniștită Publish.. hi hi )

 

10 gânduri despre „De-ale lui ..Chiți (2)

    • Asta cam așa-i. Sau poate ghidușeniile își schimbă doar un pic ..culoarea și tot mai răsar pe ici pe colo, dacă știm să le căutăm.. 😉 Mulțumesc, Anna.

      Apreciază

  1. trece vremea si vor creste si ei mari….sunt minunati copiii cu tot ce fac si tot ce spun, uneori adevarate lectii de viata pt noi cei „mari”…asta cu ce culoare au dusmanii este superba….sa ai o zi minunata alaturi de cei dragi …

    Apreciat de 1 persoană

  2. minunata varsta asta a intrebarilor superbe…
    imi amintesc… demult… sofam cu niste prieteni care aveau un nastrusnic dormind in spate… era noapte… se trezeste brusc si ma intreaba… „luna merge la baterie sau la curent?”
    am rams fara cuvinte o vreme…

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile nu sunt permise.