Și dacă…

 

și dacă ar fi veșnică vreme de magică vară
să putem să ieșim plimbându-ne seara pe cărări de afară..

dac-am putea să purtăm mereu vara în fire de noi
să nu simțim nicicând în ferestre bătând vânturi și ploi..

chiar dacă plouă, ar fi ploaie din nori pe aripi de soare,
în suflet urcând curcubeu cu jerbă de dor și culoare

doar de n-am uita să gândim în suflet mereu bucurie..
în jur motive, de căutăm, se perindă o mie

și  dacă de noi, cei odată copii, ne-am aminti
de ea însăși viață, cu siguranță, ne-am îndrăgosti…

13 gânduri despre „Și dacă…

      • nu mi-e dor pen’ca n-am uitat-o chiar daca voi fi trait mai multi ani aici decât în tara-mi natala, unde revin anual pentru câteva zile, la vechi si dragi prieteni… se pare c-o stapânesc înca destul de onorabil, fata d-altii care dupa 2-3 ani prin „strainataturi”, când se reîntorc, nu-si (re)gasesc cuvintele-n româna – aiurea… hellooo!!! dahhh!!! 😀

        Apreciază

        • Pe de altă parte, mie-mi place muult să ..țopăi și prin engleză, franceză, ..și nu numai. Ai observat deja asta.. profit cât pot să ..amestec cuvinte, expresii, ..cel puțin din cele care sunt pe înțeles ..mai larg, Așa, de joacă.. 🙂

          Apreciat de 1 persoană

Comentariile nu sunt permise.