Playfully yours, … (2)

 

Își arată culorile, strălucind jucăuș  pe aici, un al doilea ..așa-zis episod din seria Playfully yours, … , despre care nu știam că va deveni cumva o mică serie atunci când am postat imagini cu acea minge curcubeu țopăind prin apa mării..

Nu am distractivul obicei de a-mi da drumul printre meandrele, fie ele și viu colorate, ale unor astfel de îmbietoare tobogane acvatice, nu, nu.. Nici măcar insistent rugată de cel Chiți al meu, țopăind prin jur și el cu obrajii arzând a curcubee de bucurie. Dar..

…am totuși  dragul obicei de a privi îndelung, și în detaliu, peisajul săltăreț și zvăpăiat …șiii de a face multe și ..mai multe poze, care mai de care din ..nu mai știu nici eu care unghi, unul mai năzdrăvan decât celălalt. 🙂

Sper că v-a plăcut cât de cât ..călătoria, colorată, nu zic nu, ..dar parcă un pic cam prea șerpuitoare…
😀

8 gânduri despre „Playfully yours, … (2)

    • Asta cam așa-i.. văd și eu bucuria, entuziasmul de pe fețele celor care se dau ..și îmi umplu și mie sufletul, ..dar eu tot doar la capitolul poze rămân.. chiar nu știu de ce. Ei, m-am mai dat și eu un pic, dar prea puțin, comparativ cu al meu curajos Chiți.. 😀

      Apreciază

    • Dar ..urmează, presupun, că doar ..mai crește cea scumpă Sara și ..iuhuuu!.. Nu?.. hihi Mulțumesc frumos.. și numai bine, numai bine.. să fiți sănătoși! 🙂

      Apreciază

Comentariile nu sunt permise.