Azur de ..aproape august

 

Năzdrăvănia de ..azur de vineri capătă azi un aprins contur de ..final de iulie fierbinte.

Cel iulie zglobiu a trecut cu drag peste toți și toate,
…alergând parcă de mână cu crâmpeie portocalii de soare, …de mare și  visare,
…lăsându-mi prelung în urmă parfum duios de vară, de mult bine și cald,
totul profilat pe un fantastic fundal de albastru.

Flori prinse în dans,
cireșe arzând,
floare de soare luminându-mi pașii,
margarete îmbrățișându-mă alb
și trandafiri delicați

..cutreierându-mi jucăuș pe cărări colorate,
însoțiți fiindu-mi de fulgi moi de gând pe aripi de dor ..zvăpăiate zburdalnic. 

Uneori toate plutindu-mi pe unduire de muzică..
și alteori poate chiar dansând pe o dulce melodie a cuvintelor.

Zilele de iulie cuptor mi-au trecut ca un aprig zbor spre în sus și departe,
…deși parcă tot mai aproape, mai ..în preajmă, mai lângă,
ca o cascadă de raze și miresme de cer răcoros sorbite în suflet.

Am inspirat zi de zi aer ca dintr-un văzduh străbătut de adieri fulguite boare balsam,

…mângâindu-mi privirea printre nuanțe calde și moi

și împrăștiindu-mi catifelat în cale, șirag duios de cuvinte..

…dulce trecere

cât de aproape să te veghez să-nveți liber să-mi fii
cât de strâns să te-mbrățișez ca blând să-mi devii
cât de atent să te-ascult și  privesc ca să simt ce-mi gândești
cât de mult să mi te iubesc ca etern să-mi zâmbești

cât de dulce, de duios și de cald să îți fiu, să-ți vorbesc
cât de lună, de soare, de-nalt să îți cânt, să-ți pășesc
cât de departe de nori să îți zbor să-ți pot fi strălucire
oare cât de aici și acum  să-ți respir dăruire

cât de rază și stea să îți dor ca să simți că-ți exist
oare cât de a ta să îți fiu, printre vesel și trist
și câtă apă și foc și pământ să-ți cuprind și rostesc
ca ție pe tine, în ochi de azur, să te oglindesc

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Azur de ..aproape august

Comentariile nu sunt permise.