Sâmbure..

 

yellow charm

învelește-mă-n fibre de fraged, de rotund și de proaspăt
cu miros și cu gust, îmbracă-mă pufos și căldură,
mijloc de foc să îți fiu, pulsând a crud și a freamăt,
iar tu duios să îmi fii catifea și dulce armură

miez să mă simți, zvâcnindu-ți a viață, a liniște vie
sfios germinându-ți, cuprinde-mă din colț de blând azuriu
m-aud cer în tine, șoptind a dorință portocalie
sau a roșu-aprins, a galben de aur, a dor purpuriu

esență îți sunt, iar tu îmbrățișare pufoasă și coaptă
și lași multă rază, arzând încet, să mă devină
căuș lemnos, latent mă urcă din dură tulpină,
strângându-mă-n sevă de aer, de hrană și netedă șoaptă

mult dulce și-amar îmi respiră prin pori natură de tine
mă tremură stropii de ploaie ce-ating lacrimă fructul
aproape îmi ești, mă asculți și ești prins în moale ciorchine
nu contează acum viitor sau prezent, e-amintire trecutul

îți sunt nucleu, încolțire, tăcere adâncă vibrând
alb centru din care plângând se ivește culoare
mă arde, mă soarbe, mă crești din mine durând,
spirală-mi cobori să mă urci spre pură splendoare

tears in the dark

 

