O fotografie..

 

raze

 

De dincolo tare, de frumos și de dor,
de mare, de munte, de lună și  nor
te-mbie culori, peisaje și forme
și te-aștepți minunat, ușor să transforme..

strălucire, splendoare,
în cadru de vis
în imagine pură
topit paradis

 

 

 

Cumva tainic tărâm de lumini și de umbreîntre
tablouri uimite, vioaie sau sumbre,
ca prinse în dans de proporții diverse
sorbindu-te parcă cu brațe imense..

privești și respiri
parcă vesel și trist
te simți vrăjitor,
creator, alchimist

În lacrimă pură pe cărare de timp
îți îngheață complet întreaga natură
în floare, în iarbă, în sfânt anotimp
fotografie, sublimă textură..

pictură pe suflet
surprinsă în taină
te îmbracă în nuanțe
ca o fragedă haină

lumină

 

 

În ton, în contrast, alb-negru, color,
aproape, departe, mai greu sau ușor,
dezvăluie viu,  cuprinde aprins,
suflându-te zbor, de pământ te-ai desprins..

preț de secunde
plutești feerie
chiar dorindu-ți să fie
…pentru veșnicie

4 gânduri despre „O fotografie..

    • Într-adevăr, ..iar și iar, aceeași senzație am și eu atunci când vine vorba de fotografie. Chiar parcă nu mă mai satur să tot caut, să găsesc ceva frumos de ..surprins, să apăs pe buton.. mă bucur că se transmite cumva și în versuri, înseamnă că am reușit cumva să redau sentimentul avut.. 🙂 Mulțumesc.

      Apreciază

Comentariile nu sunt permise.