Cum.. deja e septembrie?

 

Nuuu.. Nici nu-mi poate fi vorba de ..toamnă!  Acum, stați așa, eu știu că e ..doamnă, distinsă și elegantă doamnă, nici eu ..nu zic chiar nu. Ni se pregătesc frunze în culori fără nume, lumină de un auriu, arămiu ..tot de dincolo de cuvinte, plus sentimentul acela că e cald dar ți-e frig, e frig dar ți-e cald. He he.. ce mai trece timpul. Ano..timpul. Trece de te ..zboarăăă! Dar, ..totușică, toate frumusețile astea ne vin, cald încă, dinspre ..august. Încă se simte cea dragă și fierbinte vară plutind o fărâmiță prin aer. Sau cel puțin pe la mine prin aparat. 🙂

IMG_1484_mark_rsz

 

Eu încă n-am prea pășit. Sunt încă cu jumătate de pas, sau mai mult, prin …iulie?! 😀  Chiar așa. Buuun, urmează alte și alte dragi frumuseți, știu asta bine, surprize de toamnă târzie, cadouri de iarnă, iar apoi din nou primăvarăăăă! Dar, ..totușică numărul doi, ce mă voi face eu, cumva cumva oare,  făr’ de cele flori și culori? Acuși acușica pălesc toate ..de tot. De aceea, eu țopăi puțin alintat și profiiit, cât mai pooot. Asta până ploaia mă va pune cuminte la colț, parcă văd.

Și uite-mă-s, de fapt uite-leeee! …strălucind încă minune. De mult și drag vis!…

Hmm.. da, este doar  un singur fel de floare și a ei culoare, o splendidă dalie,  dar ..surprinsă jucăuș și încăpățânat din câteva unghiuri și mai ales în mai multe delicioase etape. Ca printr-o plimbare retrospectivă, poate plină de prea mult roz, prin iunie, iulie, august..

Și hei, cineva pare că este cumva, măcar puțin ..și cam palid, deși foarte pofticios, de bâz ..acord cu mineee!… 😀

Un septembrie ..și o toamnă cât mai voioasă, însorită și îmbelșugată să avem!!! De frumoasă, nici nu mai spun. Se ocupă dumnealui soarele de asta. 🙂

 

11 gânduri despre „Cum.. deja e septembrie?

  1. Pingback: Chiți la Disneyland, Paris – partea 1 | doar nicole..

Comentariile nu sunt permise.