Tremur

 

viu

Tremur a lună, a rază de astru
a moale de vară și vânt
cu brațe de fire
de iarbă senine
cuprind pașii tăi
de cuvânt

Tremur a tine, a zare, a frunză
a boare de toamnă și dor
pășesc pe cărare
chiar de pasul mă doare
îmi e cer, îmi e aer
e zbor

Tremur a nor, a alb, a azur
plutind amintire pufoasă
privire din noapte
covor magic de șoapte
cuprindere
miraculoasă

Tremur a noi, a duios și a cald
a valuri de freamăt și puls
unduire senină
pe mal de lumină
din raze de zâmbete
smuls

Tremur a rouă și darnic văzduh
atingere răscolitoare
pe ramuri de suflet
în inimă umblet
în ochi nesfârșite
izvoare

9 gânduri despre „Tremur

    • Versurile sunt purtate putin pe ..curenți, si nu pe culoare, așa este. Florile, însă, ..da, m-au oprit, mi-au facut din ..petale și a lor am fost, ca prin vis am scos aparatul, am apasat butonul… voila, zbârlire portocalie! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  1. Pingback: Chiți la Disneyland, Paris – partea 1 | doar nicole..

Comentariile nu sunt permise.