Meșteșugul ..de miercuri ce răsare cam ..marți, uite-așa!

 

Oare chiar să ne fi sosit cea.. dulce primăvara?! Hmm.. sau doar sora ei mai mică, iarna târzie.. 🙂
Păi cum altfel, dacă azi a fost, și încă toată ziua, o minune de.. raze

..exact așa,

 

După ce mai ieri, cel de răs..alaltăieri, fusese un alb aaaalb de te rătăceai printre bârrr bârrr.. 😦
(deși frumos, nu zic nu, dar de le-aș fi zis asta degețelelor de pe buton și.. butoane, ele de colo.. hm, mda, bine, ..mai vedem noi, tu vorbești cu trei geci la purtător?! Hihi.. 🙂 )

..cam așa,

 

Un alaltăieri rece, ce mai,  dar care-a trecut minunat, peste weekend, prin ceva atât de frumoooos, de m-a-ncântat până peste poate, ..și peste bârr, bârr, 😀

..uite-așaaa,

 

Eu una, așa cum mi-a fost azi de.. solar, lumină și cald, chiar nu prea mai vreau înapoi la..

..da, da, uite-așa! 🙂

 

Și mai sper că nici voi. Ce ziceți, o fi prea devreme s-o chemăm cu drag pe zâna primăvară să ne-ncălzească-nverzească-mbobocească-nflorească peisajul de-acum?!

Nu de alta dar, pozeee… 😀  Chiar așa!

11 gânduri despre „Meșteșugul ..de miercuri ce răsare cam ..marți, uite-așa!

    • 🙂 Eu am bunul obicei, cred, să mă bucur mult de orice rază de soare. Cum ies câteva la orizont, cum hop și eu cu aparatul. Parcă totul strălucește, zăpada mai ales, și nici dacă e cam.. bârrr, nu prea mai contează. Soare să fie.

      Apreciat de 1 persoană

    • Pe așa o.. scenă însorită, cum a fost ieri, ..și cu zăpada strălucind de peste tot, „înscenarea” mea a fost.. doar o joacă. Nemaispunând că a venit și de la sine, fără ..scenariu prestabilit. Și fără răbdare să se facă totuși.. miercuri. 🙂

      Apreciat de 2 persoane

Comentariile nu sunt permise.