The Blue Strawberry…

 

Exact acum un an postam jucăuș originalul Căpșunii albastre. În limba română.
Între timp se pare că aceeași jucăușă căpșună m-a așteptat, cât a putut ea de liniștită, să.. îi dau glas. Din nou. Iar eu mi-am amintit de ea. 🙂

De parcă anul ce tocmai a trecut se rotunjește,
..ca într-un cerc de mult soare și nor, de multă lună și stele,
..ca într-o buclă temporală parcă.. ieșită din timp,
trăgându-mă de mâneca sufletului, ușor șifonat și înfrigurat, și șoptindu-mi.. a venit primăvara și iubirea plutește, în aer, pe străzi, în ochi strălucește..

…ca de final de.. început albastru de.. primăvară.

blue dream

spring has arrived and there’s love in the air
‘tis shining around, in her eyes, in his stare,
she told him she wished a day for them two
and he gave her instead a strawberry,

…blue

on her jacket he pinned it, caressing her hair
their souls as one soared high like a prayer
the stars and the moon rose peaceful and true
and her heart was no doubt a strawberry,

…blue

she can’t live without her strawberry …blue
it has already caught a slightly red hue
it is so full of brightness, of longing and sun
the strawberry …blue,

…two souls as one

***

You can also travel back in time and enjoy the Romanian version, playfully posted exactly one year ago today… 🙂  In the meantime, the same dear blue strawberry, full of so much heart, has been waiting for me patiently to voice her cheerful blush. Again. And I remembered.

As if this year, that seems to be rounding itself off 
..like in a circle of so much sun and cloud, deep moon and stars,
..like in a temporal loop almost out of this world,
has drawn my attention whispering mildly.. spring has arrived and there’s love in the air, ‘tis shining around, in her eyes, in his stare..

…and celebrating the end of a blue spring’s ..beginning.

so.. light

12 gânduri despre „The Blue Strawberry…

    • Hihi.. mulțumesc. Mi-am amintit așa.. ca din albastru, că aveam prin sertare de.. doarnicol, încă de acum un an, căpșunica asta fistichie. :)) Am scotocit puțintel, i-am dat luciu englezit, șiii.. s-a ivit minunea minunată.. așa, ca de zbor de primăvară. Jucăușă, așa-i. 🙂 Probabil copilăreala mea de 9 martie 2015 n-a putut sta în banca ei mai mult de.. exact un anișor. Și-a ițit năsucu’ albastru și-n cel 9 martie ..de azi. Uf.. ce ți-e și cu timpul ăsta, ia-l de.. unde-o fi?! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur, Petru. E minunat cum albastrul, prima dintre culorile așa-zis „reci”, ne poate da o senzație de cald și luminos, cu aromă de mult proaspăt și primăvară. Cred că ține de ideea de.. căpșună, ..o pionieră și ea printre fructele de peste an. 🙂

      Apreciază

    • Hihi.. ai dreptate. Deși, din câte am mai zărit prin unele locuri, au cam apărut deja căpșunele albastre. 🙂 De fapt, mai spre bleumarin.. of, mă cam sperie uneori, când le văd am senzația că aș mușca ca din.. cerneală. 😀

      Apreciat de 1 persoană

    • To be honest, I went here and checked, ..had some idea but wasn’t too sure. Anyway, I saw it sounds somehow similar but I don’t think it’s the same song. Or maybe Love is in the air.. is not the theme song itself, maybe just another tune used in the film.
      Thank you, I’m glad you liked it. I wrote this in Romanian a year ago, and this spring I felt like translating it.. just like that, out of the blue! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

