Foșnet viu

 

Ningea cu cer senin când m-ai găsit
un foșnet viu mă trimitea la stele
eram doar lacrimi, raze și cuvânt
iar tu,
…privire dincolo de iele

Un zbor cărare m-a purtat atunci
o clipă, an lumină de ființă
scriind pe boltă gândul nostru nun
topind prezentul
…din trecut și suferință

Am coborât pe licăriri de aștri
și-am poposit pe zgomot de petale
le-am inspirat cu patos strălucirea
împrăștiind-o
…ploaie de cristale

Ne-am fost și aripa si aer si lumină
plutire zâmbet pe cărări de noi
acum albastrul zării din tulpină
răzbate-n soare
…liniște de amândoi

11 gânduri despre „Foșnet viu

        • Dac-ai ști câte scuze îmi cer, M.C. ..nu știu ce s-a întâmplat!! Acum am găsit patru comentarii în Spam, printre care și.. al tău. Nici nu mi-a venit să cred. Scuzeee.. deloc n-am realizat, de ce nu m-ai ..atenționat cumva?! Am pățit și eu la Potecuță la un moment dat, prin ianuarie, uf.. e o senzație puțin neplăcută, îmi pare rău. Deci, mulțumesc mult de tot! Chiar dacă e.. cu 11 zile întârziere. Mersi mult, mă bucur că ți-au plăcut versurile mele. Le-am scris.. la dor. 🙂

          Apreciază

    • Unele postări de-ale mele.. da, uneori „ingredientele” lor mi se găsesc unele pe altele, nici eu nu știu exact cum, ..de sunt mai întâi versurile sau pozele.. sau melodiile.. Parcă îmi răsar deodată toate, împreună cumva, fără ca eu să le fi căutat. 🙂 Îmi pare bine că ți-a plăcut, mulțumesc frumos.

      Apreciază

Lasă un răspuns

