„Throw your dreams into space like a kite…”

 

“The possession of knowledge does not kill the sense of wonder and mystery. There is always more mystery.”
Anaïs Nin

slim beauty

 

Liniștea pașilor poartă departe, liniștea privirii atinge lumina,
liniștea inimii mângâie timpul…
oprindu-l, iubindu-l
fiindu-l.

Atât.

***

The quiet steps tread afar, the quiet gaze touches light,
the quiet heart caresses time…
stopping it, loving it
being it.

That is all.

gentle keenness

 

Această postare este de fapt Meșteșugul de miercurea… trecută, 20 iulie, dar care, datorită unor pățanii de vacanță ivite pe neprevăzute, răsare abia azi.

„Hei, mai bine mai târziu decât deloc,” șoptește diafan micul înaripat, gata gata să vă încânte cât mai… în liniște și pace de sfârșit de iulie.

***

This post is in fact last Wednesday’s Craft, July 20, but which, due to unforeseen summer holiday events, comes to light and flight a week later.

„Hey, better late than never,” the cute winged creature whispers delicately, ready to flutter around here much to our delight… in the peace and quietness of the end of July.

10 gânduri despre „„Throw your dreams into space like a kite…”

  1. Mulțumesc Nicole !
    Acum mai mulți ani în urmă, o imagine mi-a…”vorbit „! Un cămp de lucernă în floare şi sute de fluturi care dansau în lanul verde-violaceu. M-am oprit şi i-am privit minute în şir, pâna mi s-a umplut sufletul! Acum am retrăit momentul !

    Apreciat de 1 persoană

    • Și eu îți mulțumesc. Mă bucur mult că frânturi din gândurile și imaginile mele te poartă atât de frumos pe tărâmul amintirilor tale. Unele momente speciale, cumva retrăite, chiar au minunatul dar de a ne reumple sufletul de mult cald și bine, iar și iar… și iar. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

