Din albastru… / Beyond blue…

 

“If I could find the right words, I’d say what the blue sky says.”
Marty Rubin

 

Adiere dulce de vară
mângâie inima
cu aripi de culoare
și dor…

ziua…
plutește-a sosiri din albastru,

dimineața…
senin și speranță,
iar seara…
zâmbet și zbor

 

Sweet summer breeze
cuddles the heart
with wings of color
and longing…

the days…
flutter of sky-ins beyond blue

mornings…
soft shimmer of hope,

and evenings…
cherished belonging

 

…asortat cu mult verde.

 

…seasoned with green.

 

9 gânduri despre „Din albastru… / Beyond blue…

    • Să știi că exact așa este, am văzut azi niște fluturi mai mici galbeni, zburau de colo colo, eu… gata cu aparatul, iar ei se așezau pe tulpinițe exact lângă frunzulițele în nuanțe de galben, abia-i mai zăream, de parc-ar fi știut. Florile… sinceră să fiu cred că sunt flori de câmp albastre, poate un fel de lavandă sălbatică, nu sunt sigură. 🙂
      Filmulețul mi s-a părut cu totul special, ea încerca, făcea tot posibilul… și când aproape să renunțe, un spiriduș ca din eter îi redă încrederea în zbor. Final… ca din albastru. Mulțumesc, și mă bucur că ți-a plăcut.

      Apreciat de 1 persoană

    • Mi-aș dori, cum să nu, deși… cred că sunt flori mov-albastre de câmp care seamănă destul de bine cu lavanda. Fluturele… m-am bucurat mult că am reușit să-l prind atât de aproape, și de albastru. 🙂 Mulțumesc frumos, la fel, și o duminică plăcută!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

